Drivaksler som holder? Utenom sviktstål..

Anbefalte innlegg

Orginale "hule" aksler holder ikke akkurat lenge. Noen fler som sliter med dette? Vet det er å få noen 80 akslinger av gammel årgang som holder bra. Urq kanskje? Vil beholde boltsirkel, og er avhengig at jeg får på ytre knuter som passer med det.

Her er mine:

Disse ble montert 1.mai

ImageUploadedByTapatalk1370714891.973635.jpg

Sånn ser dem ut etter ei bremsing, 10 liter ethanol som rwd, 1 streetlegal med "pene" starter. (4 drag) Og ei helg på vacn Våler.

Nå på onsdag takka indre knuta på ene for seg. ;)

ImageUploadedByTapatalk1370715019.717741.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor mange runder den akslingen har vridd seg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat 2 ;) har ikke hatt noen peilepinn på det før, derfor ble det satt striper på dem nå. Hadde ikke vært for stripene så hadde jeg ikke trodd den var så ille enda. Hatt noen som er Værre enn det der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vrir du slike aksler med passat tdi 4 motion: eek :?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, Passat 2,2 GT Syncro ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funnet ut no mer Truls :)?

hva pleier å ryke mest, foran eller bak? indre, ytreknute?

hva er muligheten for å lage sviktstål akslinger ved å kappe av delen med splines fra org akslingen og sveise den sammen med sviktstål :)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve akslene bak og ytre knutene forran.. En som skal prøve å lage aksler, men vet ikke om han får til og om det er holdbart. Hvis ikke får en kjøpe skikkelig aksler da. Men skulle tro det er noen som bruker no orginalt eller lignende som holder. Får ikke han laget så skal jeg prøve cosworth aksler bak. For å se hvordan dem er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha ja skjønner :) hvor pleier dem å rykke tvert av på akslingen, eller blir dem vridd i stykker sånn som dine?

ja hadde vært kult om det gikk an å få laget noe :) prata litt med en som mente han kunne lage i sviktstål, men er litt usikker på om han fikk til splinsen :)

Jonus brukte vel sierra akslinger på den gamle grønne 90`n :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.