#1 Skrevet Juni 8, 2013 Har ulyder i drivverket under kjøring i alle hastigheter men spesielt ved stor svingradius i lav hastighet? Noen ideer om hva jeg burde sjekke/bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2013 Hvordan høres lyden ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2013 Veldig vanskelig å beskrive lyder, men under kjøring kan det forveksles med slitent hjullager men de er i orden. Ved stor svingradius høres det ut som noe glipper over og mann kjenner viberasjon i bilen. Er ikke drivknuter da begge akslinger forran er byttet for bare 2-3 mnd siden. Virker som det er noe lengre inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2013 nok olje på girkasse/bakdiff?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2013 Har ikke sjekket men er nok på tide med oljeskift på både kasse og diff. Anbefalinger på type olje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2013 jeg bruker castrol saf-xo på min,men ville heller gått for redline...75W90NS på bakdiff og girkasse,kassa tar 3,4 liter og bakdiffen tar 1,2 liter?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...