#1 Skrevet Juni 9, 2013 Hei. Jeg trenger litt stoff av typen nevnt i tittel. en Audi typ 85/81 GTE Trenger deler av interiøret. Helst et fremsete, men alt funker! Dørside foran eller bak. Baksete Bakseterygg You name it bare stoffet er riktig ta kontakt om du har noe, så kan jeg finne ut om det kan brukes Mvh Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2013 Har noen gamle dørtrekk til slik bil liggende, da jeg byttet til brunt "skinn" i min egen, men kan du ikke legge ut bilde av hvordan trekket ser ut da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2013 Har noen gamle dørtrekk til slik bil liggende, da jeg byttet til brunt "skinn" i min egen, men kan du ikke legge ut bilde av hvordan trekket ser ut da? Her Ruter midt i sete: alt annet: førersete 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2015 bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...