#1 Skrevet Juni 9, 2013 Ønsker å kjøpe 016 kasse eller gammel fwd, da jeg trenger et drev som driver speedometer. Så defekter ellers ingen hindring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2013 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2013 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2013 kom på at jeg har ei kasse fra en 1.8q stående, ekke sikker på hva girkasse koden er på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2013 016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2013 oki mener den skal stå hos en kompis enda, skal bare ha hubene fra den så er sikkert kompis pris på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2013 Når hadde det vært mulig å hente den da? Trenger bare noen deler, men dere vil sikkert bli kvitt kassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2013 skal høre litt, sikkert ganske fort regner jeg med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 9, 2013 I kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 9, 2013 i kveld regner jeg med at han er på fylla kan se hva muligheter det er i morra har ei havarert 01a kasse her, men den blir vel anderledes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 9, 2013 Blir feil ja.. Mårra skal jeg bort hadde passa bra idag egt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 9, 2013 Hmm, finne en dag det passer da tedd jobber på hamar, men går vel ut i ferie i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...