ratt flyttet seg, slakke, klonk.

Anbefalte innlegg

hei

jeg har altid hatt litt slakke i rattet. jeg står rolig på tomgang og vrir rattet forsikti frem og tilbake noen cm så hører jeg et lite klikk. kan være et ledd og lyden kommer fra venstre side fremme. etter en tur til oppdal merka jeg plutselig at rattet er forskjøvet litt til høyre når jeg kjører rett fram. nå der jeg halve bryteren til vindusviskeren. egentlig skal jeg kun se litt av toppen. syn også den altid har vert litt nervøs på styringen altså at den kan vandre litt selv, men det er veldig lite. dette var også før jeg senket den! den klikke lyden når jeg vrir litt på rattet ved tumgang er veldig lav og har kommet mere etter jeg senket bilen. bilen er jo for lav nå og må justeres opp igjenn så skal ikke legge skjul på at den har tatt nedi noen ganger samt hatt noen stygge slag pga stygge høl i veien som kom litt fort.

styresnekka som er defekt eller kan den fikses i bilen?

bilen har ikke vert på 4hjulskontroll enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som du må sjekke over ALT av kuler og foringer før du ender av veien eller treffer motgående trafikk.

Bror min ble påkjørt av en tulling som "viste noe var galt med forstillingen sin"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket det meste..eneste er at det kan virke som ene øvre styreledd fremme kan ha litt slakke. Jeg vet jo ikke at det er noe galt med forstilling, Da hadde jeg ikke spurt her! Får ha den på forstillingskontrol så får vi ta det derfra. Har ikke vært borti noe som har med ledd å å gjøre. Vil nok anta det er et ledd som dårlig og at det er noe med styresnekka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.