#1 Skrevet Juni 9, 2013 (endret) I mars kjøpt jeg meg ny, større bil så nå er det på tide å selge Sciroccoen. Mener å huske at kilometerstanden er ca 89 200 km, Eu godkjent til januar 2015 Jeg har hatt den siden den var ny. Bilen var en av de tre første bilene som kom til Norge i juni 2008 for bruk på Scirocco introduksjonen i oktober 2008. Bilen etter introduksjonen stående hos importør frem til jeg kjøpte den i mai. Understellsnummeret slutter på 1302 og antagelig den Sciroccoen i Norge med lavest eller nest lavest chassienummer. Bilen er ustyrt med: Risingblue metallic GT-Pakke med 17" Telefonforberedelse Parkeringssensor bak Cruise control Røykepakke Uten midtarmlene (det er jo sportscoupe, ikke sofa) Media-in plugg Kan også leveres med Xenon-lys (Har 3 orginale lykter, ledningsnett og sensorer for å få det montert, akkurat som orginalt, ikke noe jalla) Bilen er for øyeblikket senket med AH Exclusive Parts(H&R) 110 mm senkesett. Senkesettet er innført i vognkort uten anmerkning om minste høyde AH settet er tilsvarende vanlig H&R Tiefe (Ultra Low) men med kortere dempere som muligjør senking helt ned til 110 mm uten at bilen ligger på bumpstops. Avhengig av motor/gearkasse krever det dog modifisert rammevang å kjøre med settet helt i bunnen. Bilen kan leveres med orginale støtdempere og fjærer som har gått ca 800 km. Bilen har kun vært på en utstilling( Bug Run) og ble der premiert med 1. plass i Scirocco/Corrado klassen. Juni 2012 ble hele bilen untatt speilkapper og spoiler på bakluke lakkert. Hadde en liten bulk i C stolpen (mindre enn et kronestykke) etter at et sykkelstativ kollapset på motorvei i Sverige. Arbeidet ble utført av Slemmestad Autoskade som også valset skjermene foran og tilpasset R-line frontfangeren til profilen på skjermene. Scirocco skrift på bakluke ble fjernet, og emblemer på panser og bakluke ble sveiset igjen og tinnet. Det ble også montert R-line bakfanger, så optisk mangler vel bare sideskjørtene for full R-line look. Diffusoren bak er fra Scirocco R for å gi plass til Bull-X 3" eksos med 2x100mm enderør Bilen fikk Diamondbrite lakkforsegling i juli 2012 I høst/vinter har jeg også byttet 6 bærebruer bak og montert bærearm foran fra Passat (i alu, ca 3,5 kg lettere) med nye foringer Litt usikker på hva jeg skal sende med av felger til bilen. Bilen står nå på orginale Audi S5 Element-5 9x19 ET 33 vinterfelger med Nokian Hakka R Piggfritt 235/35-19 (Var vinter sist den ble brukt). Andre felger jeg har 4 orginale Audi R8 framhjul, 8,5x19 ET 42 Brabus Monoblock II (tre-eiker) 9,5x19 ET 37 Brabus Monoblock IV 9,5x20 ET 37 ( se bilder under) Disse er nå nesten ferdig pusset og vil bli lakkert i BBS gull med enten rustfrie/titan torxskruer eller gullskruer. Kantene blir igjen polert opp. Prisantydning: 180 000,- pluss reg Frode 934 33 489 Innbytte er ikke aktuelt, med mindre det er Porsche 914, 964 eller 993 På bilden under står bilen i vinterhøyde, dvs ca 60 mm senk og har da ca 50 mm gjenger igjen på settet foran. Her med 4mm spacer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2013 Jeg trodde jeg var kongen av alternative hjulsett, men ser jeg har møtt min overmann Lykke til med salget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2013 Litt flere bilder Et bilde av herr Næss fra vår Scirocco shoot Bilder fra turen til Edition38 Fra Bug Run Skal etterhvert få tatt nye bilder av bilen som er litt mer up to date. Satte bilen bort i mars og den startet på første forsøket på torsdag, uten å ha blitt rørt på 2,5 måned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2013 Bilen er fortsatt til salgs....løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2013 Fortsatt til salgs, kjørte den en tur i går for første gang siden mars Kan ta innbytte, om det er Porsche 914 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 14, 2013 Legges ut på finn i begynnelsen av august 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2013 Nå på finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43517990 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 9, 2013 Ny pris 214 964,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2013 (endret) Vil bli tatt service før levering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 15, 2013 nå 180 000,- pluss reg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 7, 2013 Ny annonse lagt ut, nissepris http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45620105 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 16, 2014 Da var denne solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...