#1 Skrevet Juni 9, 2013 fant igjen noen brukte høy ohm siemens deka 630 dyser i garasjen 5 dyser EV1, passer 2,2 20vt mener noen mangler o-ring, men sikkert ikke dumt å bytte uansett:) hbo over 1000kr+frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2013 Kan disse brukes på AAN? På hvilket som helst oppsett / map? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2013 Kan brukes på aan ja mener å huske at disse ble brukt på ett 550 jonus oppsett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2013 Jeg tenker å kjøre 450++..skal forhøre meg litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2013 hei er dysene mye brukt gamle? kan evt hente dem imorra for 800.- mvh Erland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2013 hei vet ikke hvor mye de er brukt da jeg kjøpte dem brukte har ligget i garasjen noen år nå burde sikkert ha en rens ja kommer du og henter dem er det greit med 800 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2013 Hei okei beklager sent svar men er tror jeg må sjekke etter nye har en nybygd motor så bør ha bra dyster og: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2013 den er god:) får se om det blir til at jeg bruker dem selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2013 800 ink frakt så kjøper jeg dem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 7, 2013 Den er god 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...