#1 Skrevet Juni 9, 2013 Lager en egen tråd, da jeg tror den druknet litt i trefftråden deres! Vi skal ha jubileumstreff 15. juni på gokartbanen, veldig hyggelig om Telemark stiller! Alle er velkommen! Det blir utstilling med premiering, mat&drikke, og (u)høytidelig gokartkjøring! Dere er så flinke til å stille på Vestfolds treff, så jeg regner med bra oppmøte fra Telemarksbataljonen denne gangen også! Mer info: http://forum.vacn.no/showthread.php?257198 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2013 Om været er bra tar gjerne jeg turen bortover , vestfold er en trivelig gjeng og møte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2013 jeg kommer viss det ikke dukker opp no spesielt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2013 Kommer desverre ikke, da jeg allerede har lovt meg bort til Nordic Stance ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...