Anbefalte innlegg

Hei. Nokon her som har valsa framme på sin B5. Eg har ein S4 eg lurte på å få valsa ifbm kjøp av nye sjermar. Men korleis blir det med innersjermen. Vil den passa skikkelig?

eventuelt nokon som veit kva det heiter på engelsk slik at eg kan søke på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten må du varme opp innerskjermen og bøye den til å passe eller så må du kappe til;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på engelsk brukes det ofte "Rolling out the fenders"

Men ja de fleste valser den kanten innover slik at den går jevnt med skjermen slik at man får en del bedre plass.

Det jeg gjorde med innerskjermen var at jeg skar av litt å litt langs med kanten slik at jeg fikk den til å sitte imot den lille kanten som blir igjen i hjulbuen der.

Så varmet jeg den kraftig opp med varmepistol slik at plasten ble myk, da er det bare å forme den slik at den passer slik du vil, (med litt kraft/banking)

 

Ser forøvrig her at det ble igjen en liten kant på innsiden av valsinga som jeg fikk innerskjermen nedi etter en del varming og forming.

 

2q3q.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.