Anbefalte innlegg

Har en 2004 Touran med Bi- Xenon.

Det ene linsen ga et rosa lys et par dager før det døde hen i dag på 17 mai : bh :

Bilen har rullet 33000 km.

Dekker garantien en ny xenon pære ??? Bør holde litt lenger en 1 år :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 2004 Touran med Bi- Xenon.

Det ene linsen ga et rosa lys et par dager før det døde hen i dag på 17 mai : bh :

Bilen har rullet 33000 km.

Dekker garantien en ny xenon pære ??? Bør holde litt lenger en 1 år :confused:

Dette skal være en garantisak ja! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En vanlig lyspære dekkes jo ikke av garantien, lyspærer er jo "slitedeler" så det spørs om de går med på dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En vanlig lyspære dekkes jo ikke av garantien, lyspærer er jo "slitedeler" så det spørs om de går med på dette.

Ifølge verkstmesteren på Møller Ålesund er dette dekket av garantien. : smil :

Denne gjelder til ca 2000 timer. Hvordan Møller regner 2000 driftstimer er jeg usikker på.....................

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge verkstmesteren på Møller Ålesund er dette dekket av garantien. : smil :

Denne gjelder til ca 2000 timer. Hvordan Møller regner 2000 driftstimer er jeg usikker på.....................

Pratet litt med reklamasjons sjefen på Bil & Maskin...

Definasjonen på garantien var 80000km på privatbil og 60000km på Taxi da disse står å går døgnet rundt.. Derfor lavere km garanti.. Greit å vite sånn iforhold til driftstimer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ante meg, jeg måtte bytte xenon-pærer på min TT med 81'km på telleren...hrmf..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.