#1 Skrevet Juni 10, 2013 Selger fortalte meg at det hadde vært en lekkasje på pumpa i motorrommet så hadde han forsøkt å fikse det uten hell. Som dere ser på bildene jeg legger ved er det litt småkaos oppi der nå. Tips og hjelp mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2013 Når lokk nr 2 ovenfra er løsnet så må man justere inn stillverket på nytt. Lokket er "flytende" idet man kan bevege det fremover/bakover/til sidene og dette påvirker innstillingen av innsprøytningen. Hørte med Borsch på Mastemyr og de skulle ha nesten 6 lapper for jobben med å skifte den pakningen pga behov for å kjøre pumpa i benk og justere etterpå. Det enkleste i din situasjon er desverre å kjøpe en annen pumpe, og dette sier jeg ikke fordi jeg tilfeldigvis har en pumpe til overs som kan selges. Alternativt kan du kjøpe deg nye pakninger under lokkene og forsøke å smelle det sammen og håpe at du tar innstillinga på gehør. Hvis man skal forsøke seg på en slik operasjon så bør man absolutt merke godt eksakt hvor lokket sitter før man demonterer. Jeg har gjort dette tidligere uten problemer. Forøvrig til overskriften: Pumpa går ikke om hverandre på 100 og A6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2013 Takk for god respons. Litt forvirrende da det står A6 i vognkortet og 100 på bakluka på bilen. Da kjøper jeg like greit den du har liggende så kan vi ta det via pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2013 Litt forvirrende da det står A6 i vognkortet og 100 på bakluka på bilen. . Du har i hvertfall A6 pumpe og A6 dyseholdere i motorrommet, så vi får vel satse på at dette og vognkortet er riktigere enn bakluka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...