#1 Skrevet Juni 10, 2013 På vei hjem ifra jobben i dag lyser det plutselig varsellampe for nivåreguleringen. Stoppet langs veien for å oppdage at fronten hadde sluppet seg ned. Etter at jeg stoppet og startet bilen igjen så hevet den seg foran. Kjørte deretter hjem med blinkende dashboard. Kjørte diagnose og fant flere feilkoder på kompressor. følgende feil koder dukket opp: 01770 - Temperature Sensor for Level Control Pump/Compressor (G290) 007 - Short to Ground - Intermittent 01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291) 008 - Implausible Signal - Intermittent 01400 - Suspension Level Control 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Plukket ut kompressoren, men kunne ikke se noe galt med den. Den gikk som bare det når jeg koblet den direkte til strømkilde. Hva kan gjøre at kompressoren ikke vil gå når den er montert? Defekt styreenhet, rele e.l? Har ikke så god kunnskap rundt dette med luftfjøring, så hadde vært supert med noen tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2013 Virkar hev/senk når du har starta bilen på nytt? På min får eg av og til ei feilmelding og hev/senk virkar ikkje. Etter å ha starta på nytt virkar alt normalt igjen. Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2013 Kikk etter luftlekkasjer. Hvis kompressor må gå hele tiden for å holde bilen oppe så vil den ofte stoppe til slutt og det vil gjerne komme feil på temp sensor. Typisk at det lekker i toppen av luftfjæra der luftslangen går inn. Bruk vanlig såpevann/lekkasjespray. De andre to feilene ser ut som er følgefeil pga den ikke bygger opp trykk når kompressor kutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...