#1 Skrevet Juni 11, 2013 Som tittel sier Vi møtes på Storcash kl 1900 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2013 Tror jaggu jeg tar turen idag, om jeg ikke må å skifte bremser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2013 Jobb jobb jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2013 Kommer kanskje med ny bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2013 Tar en tur! @ Ole Jørgen: Har du mulighet til å ta med VAGCOM'en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2013 Kommer en tur i finværet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2013 Prøver å huske vagcom:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2013 Kommer : )) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 11, 2013 Hvor lenge pleier dere være der? Jobber kveldsvakt, men greit å sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 11, 2013 Eg kjem og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 12, 2013 Hvor lenge pleier dere være der?Jobber kveldsvakt, men greit å sjekke Klokken var vel nesten 21 når jeg kjørte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 12, 2013 Kjørte forbi etter jobb, sånn 2120 cirka, da var det dødt. får ta det igjen neste gang jeg har dagvakt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...