#1 Skrevet Juni 11, 2013 Hei. Er det store forskjeller på senkesett/dempere-fjører på variant og hatch på 3er golf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2013 Ja, det er stor forskjell, det er totalt forskjellig type hjuloppheng på bakakselen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2013 Fjøra er i bunn på demperen bak.. likt forran trur jeg, men beste er og høre med håkon / parts&retards; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2013 Forran er det likt. bak er det totalt forskjellig. Det er vel separat demper og fjær bak på vanlig, men variant har fjæra rundt dempern. Da du skriver senkesett så er det greit å informere om at KW ikke senker nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2013 Forran er det likt. bak er det totalt forskjellig. Det er vel separat demper og fjær bak på vanlig, men variant har fjæra rundt dempern. Da du skriver senkesett så er det greit å informere om at KW ikke senker nok Er det forskjell på vanlig å gti også da? For på min gti så er fjæra rundt demper bak mener jeg bestemt å huske. Men var ikke akkurat i går jeg var innunder der å kikket heller da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2013 Det er vel separat demper og fjær bak på vanlig, men variant har fjæra rundt dempern. Det er motsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2013 Det er motsatt Mulig jeg har misforstått, men her er hvertfall bilder av mine fjærben bak på MK3 varianten jeg hadde: http://forum.vacn.no/showthread.php?104994-Simen-s-VW-golf-TDI&p=1140756&viewfull=1#post1140756 Etter litt ettertanke så er det vel innfestninga mot toppen som er forskjellig? Passer om hverandre gjør det hvertfall ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...