Anbefalte innlegg

Hei.

Er det store forskjeller på senkesett/dempere-fjører på variant og hatch på 3er golf?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er stor forskjell, det er totalt forskjellig type hjuloppheng på bakakselen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjøra er i bunn på demperen bak.. likt forran trur jeg, men beste er og høre med håkon / parts&retards; )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forran er det likt. bak er det totalt forskjellig. Det er vel separat demper og fjær bak på vanlig, men variant har fjæra rundt dempern. Da du skriver senkesett så er det greit å informere om at KW ikke senker nok :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forran er det likt. bak er det totalt forskjellig. Det er vel separat demper og fjær bak på vanlig, men variant har fjæra rundt dempern. Da du skriver senkesett så er det greit å informere om at KW ikke senker nok :P

Er det forskjell på vanlig å gti også da? : klø :

For på min gti så er fjæra rundt demper bak mener jeg bestemt å huske. Men var ikke akkurat i går jeg var innunder der å kikket heller da. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel separat demper og fjær bak på vanlig, men variant har fjæra rundt dempern.

Det er motsatt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.