#1 Skrevet Juni 11, 2013 Trenger sårt viskerhendel til denne,betaler godt . All info mottas med takk. Dette er den flate typen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2013 Vanlig mk1 deler passer ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2013 Er til golf 1,men må være første type hendel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2013 Blinklyshendelen på min hadde knekt da jeg kjøpte bilen. Dette endte med litt surfing på ebay, og tilslutt fant jeg hendel i Tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2013 Jeg tok en rask titt. Det er ikke sånn jeg har desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2013 Har runda ebay i 2mnd :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2013 Denne er lik på 72-73 Type 3, og 72 og nyere Type 1, men boblene hadde sjelden intervallvisker. Det kan godt være den er lik på Type 4 samt tidlige Passat og 80 også. Hvis Golfen din også er uten intervall, så er den den samme bryteren Dette vet jeg fordi jeg brukte viskerhendelen fra en 75-76 Golf med intervallposisjon i min 73 Type 3 for å ettermontere intervallvisker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2013 Snublet over denne http://www.ebay.com/itm/VW-GOLF-MK1-INTERRUTTORE-TERGI-WIPER-COLUMN-SWITCH-/170602694402?pt=Ricambi_automobili&hash=item27b8b68702 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 19, 2013 Da er den i boks :-) TUSEN TAKK :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 19, 2013 Da er den i boks :-)TUSEN TAKK :-D Bare hyggelig Ordner seg tilslutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...