#1 Skrevet Mai 17, 2005 Har en 91 S2 med gamle typen klimapanel. Men alt er helt dødt, den eneste gleden jeg har av varme/kjøle/vifte anlegget mitt er det lyser rødt rundt knappene når det er mørkt. Ingenting virker, ingen vifte, ingen varme, ingen temperaturmåler.. ingen ting.. Noen som har noen ideer? Nest ytterst til venstre "nede" og nest ytterst til høyre "oppe" på pluggen bak gir strøm (+12), og det ser ut til at det er jordingkontakt i den brune ledninger (den piper når jeg tester med mulitmeter..), den svarte piper litt sånn glimtvis. Har prøvd med ett annet panel, men ingen bedring, like dødt Blir så kaldt om natten.. Noen som vet hvor jeg finner koblingsskjema til dette anlegget? Lastet ned fra S2sentral.net, men det var vel bare tillegget til S2, og ikke hele komplette pakka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2005 ingen som har (link) til koblingsskjema til klima i coupe? Selv til 200 eller lignende er sikkert bedre enn ingenting, er samme klima, så det bør vel være ca samme opplegget også trenger dette sååååårt.. da jeg ser for meg at det blir en smule tublete å få den gjennom EU uten noen form for defroster el. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...