#1 Skrevet Juni 12, 2013 (endret) Er det noen som har en pen høyre frontlykt? Det er viktig at selve reflektoren er hel og pen da jeg skal renovere begge frontlykter på min 90q20V. mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2013 (endret) Skal sjekke i morgen. Har litt ymse lykter liggende. Edit: Sorry. Hadde bare 1 høyre og den er allerede lovet bort:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2013 Ok, takk for at du sjekket, Knut-Erik. Noen andre som har, da? Sikkert noen som har skiftet til B4 fornt som har lykt liggende;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2013 Må da være noen som har disse liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2013 Står en hvit 90 B3 hos Araz, husker ikke helt tilstand, men tror festene var knekt på lykta. Kan jo være verdt turen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2013 Står en hvit 90 B3 hos Araz, husker ikke helt tilstand, men tror festene var knekt på lykta. Kan jo være verdt turen! Det må sjekkes ut;) Takk for tipset, Fredrik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 28, 2013 mulig jeg har en om du ikke har funnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2013 Ser ut som om jeg har fått fatt i, håper den er i bra stand, ellers tar jeg kontakt med deg, Geir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 13, 2015 Lukkes, bil er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...