OEM Westfalia avtagbart tilhengerfeste til RS2 kjøpes

Anbefalte innlegg

Får ikke håpe dette er "mission impossible", men er på jakt etter originalt Westfalia avtagbart hengerfeste til RS2 fortrinnsvis med ledningsnett

 

HJELP :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs2 ble vel aldri typegodkjent med hengerfeste mener jeg.. :-/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel longshot.. men jeg har liggende avtagbart til S2 coupe. Ingen anelse om det er likt dog

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs2 ble vel aldri typegodkjent med hengerfeste mener jeg.. :-/

 

Joda, har lov til å trekke 1600kg var det vel...greia var vel at det skal stå en dings som gjør at det kun er 230hk når henger noe bakpå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, har lov til å trekke 1600kg var det vel...greia var vel at det skal stå en dings som gjør at det kun er 230hk når henger noe bakpå ;)

 

Stemmer det....:)Mener i el skjemaet at det er noe som gir hjernen beskjed om at tillhenger kontakten er tilkoblet, og senker effekten....

RS246_RS2CurrentFlowDiagrams_003.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det....:)Mener i el skjemaet at det er noe som gir hjernen beskjed om at tillhenger kontakten er tilkoblet, og senker effekten....

 

Det er jo mest for å ikke dra draget av hengern. Min RS2 har hengervekt i vognkortet, så det er vel bare å montere!

 

Du kan jo høre med Tots-teile om han har hengerfeste liggende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, har lov til å trekke 1600kg var det vel...greia var vel at det skal stå en dings som gjør at det kun er 230hk når henger noe bakpå ;)

 

Hehe, konge :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, konge :D

 

jepp, det er det...blir en grei trekkvogn til skaphengeren fyllt med crossere :)

 

anyways så har jeg fått tak på det jeg var på jakt etter så da lukker vi tråden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.