#1 Skrevet Juni 12, 2013 Som topic sier så selger jeg hovedlykter som sto på min 1996 VW Passat 35i. Lyktene ser helt strøkne ut og den ene tror jeg var flunk ny når jeg kjøpte bilen. Så ingen sprekk i noe glass og festene er helt hele. Monterte angel-eyes lykter så da ble disse liggende. Monterte også us-hjørnelys så de originale "dummy-dekslene" følger også med oppi esken. PM eller ring/sms 91880614 Selges kr 400 + frakt da de bare ligger i veien og bilen er solgt. Bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2013 refleksene/dummy dekslene hvor mye for de ? den ene min er veldig stygg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2013 Det er liten sprekk i det ene glasset (øverste bildet) og de er vel ikke dyre originalt så kan ikke ta så mye for de akkurat. Sier 200kr jeg Trenger du ikke selve lyktene og alt da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2013 Opp med denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 7, 2013 Opp med seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2013 Opp med denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2013 Har disse enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2013 Bumper denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...