#1 Skrevet Juni 12, 2013 Hei Felgene jeg sikler litt på ligger 5 timer unna..så hører her før jeg eventult drar å ser på de..for tror denne dimmen på bakfelgene vil stikke ca 2 cm utafor hvis jeg har tenkt riktig ? På forhånd takk :-) Mvh Even 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2013 tilsvarer jo 9 ET 0 da og det er vel ganske drøyt uten å sveise om skjermene. Mener å huske at JE Designs Golf I hadde 8,5x15 ET 14 med og det så perfekt ut med breddere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2013 ET - (altså minus) 12? Det tror jeg du kan slå fra deg med en gang, for det krever seriøs modding av hjulbuene dine om du skal kjøre med senk:p Kommer til å bygge 11,36mm lenger ut enn dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2013 http://mobil.blocket.se/sodermanland/Compomotiv_splitt_4_100_47466135.htm?ca=11&w=3 Er disse ;-) Ja tror jeg bare må glemme det :-D selv om det hadde vært kult med så mye vaskekant bak :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2013 (endret) Så i tråden til Andreas Olsvik at en kar tilbød et sett JE-Design-breddere (bak). Disse ser ut som de originale i fasongen, bare at de bygger enda litt mer ut. De kunne være verdt en titt. Disse var i sin tid godkjent med 9X15 om jeg ikke husker feil, men det kan sikkert eieren finne i TÜV-papirene jeg så han hadde liggende. Edit: Kerscher har to varianter bak og prisen er jo ikke avskrekkende: http://www.kerscher-tuning.de/styling/index.php?marke=VW&typ=Golf+1+%2817%2C+155%29&gruppe=Kotfl%FCgel+%2F+Seitenteile Edit 2: Ser nå av det du skriver nedenfor at det er foran begrensinga kommer til å ligge. Du skal slite med å få 8X15 ET 0 innunder de originale GTI-bredderne. Bak vil det etter min mening bli plass nok med enten JE-bredderne eller den breieste utførelsen til Kerscher. Ideelt sett skulle du ha fått tak i et komplett Zender ZE502 (som ser ut som en mild Bergcup-bredding). Dette var godkjent med 8X15 ET 0 med 205/50-15 rundt om: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2013 Ba han måle impresset og fikk til svar :bak bygger dom 10,5cm in och 14cm ut.fram bygger dom 10cm in och 10cm ut.. dvs ut fra en tabell jeg har brukt at et foran er 0 og bak enten - 12 eller - 10 ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2013 Så i tråden til Andreas Olsvik at en kar tilbød et sett JE-Design-breddere (bak). Disse ser ut som de originale i fasongen, bare at de bygger enda litt mer ut. De kunne være verdt en titt. Disse var i sin tid godkjent med 9X15 om jeg ikke husker feil, men det kan sikkert eieren finne i TÜV-papirene jeg så han hadde liggende. Takk for tipset ;-) skal sjekke det opp :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2013 Edit 2: Ser nå av det du skriver nedenfor at det er foran begrensinga kommer til å ligge. Du skal slite med å få 8X15 ET 0 innunder de originale GTI-bredderne. Bak vil det etter min mening bli plass nok med enten JE-bredderne eller den breieste utførelsen til Kerscher. Foran er dem 7 * 15 med et 0 så det vil gå, litt utafor men .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2013 Er ikke så mye å lure på Even Løp å kjøp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2013 Får stemme i med Henrik her. Og så får du montere de originale bredderne så langt ut du greier foran;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 13, 2013 Er ikke så mye å lure på Even Løp å kjøp! Hehe det skal se rått ut og ikke dumt trur disse blir på grensa.. hmm Får se om han går ned mer i pris.. mye penger og tror ikke disse er så lettsolgte pga impresset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 13, 2013 Dette er fort slike felger Rune Andre har på GTO-Einseren sin og slike sitter det også på den gule GTO-Sciroccoen på Arraz utenfor byen her. Da snakker vi enda mer ukurant størrelse, men de kunne jo vært et bra alternativ den dagen Frode Helland kunne tenke seg å ha et alternativt felgsett til en av bilene sine;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 14, 2013 Stemmer :-) hadde et slikt sett sjøl nå i vår, bare todelte 7*15..men kulere med tredelte..går jo ann å skifte ringer.. men sikkert ikke billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 14, 2013 Iclair tar ikke så altfor mye for custom ringer, faktisk. Eneste kriteriet er at du selvsagt må sende inn en ring for at de skal få målene. Men du skulle absolutt ha hatt noen andre tønner også, for å få opp innpresset litt, sammen med smalere ytterringer. Du får det sikkert kjørbart sånn det er nå med riktige breddere, men problemet er at du ikke har så mye felg å strekke dekket på - sett at du ikke kjøper Nankang i jalladimensjoner () - så da blir det fort ikke så lavt man vil ha det når det er så bredt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...