#1 Skrevet Juni 13, 2013 (endret) Holder på å rydde garasjen. Edit: Det som er solgt er nå fjernet. (Svar i tråden blir derfor litt pussige) - avtrekkersett (som man bruker ved f.eks. demontering ratt etc ved bytte av tenningslåsbakstykke) http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Avtrekker/Demonteringsverktoy-20352/, halvparten av nypris pluss evt porto (mulig at det blir like dyrt som å kjøpe nytt, bedre å hente ) - fjærklemmer, 100,- - Biltema løst varmesete, gratis ved henting - Skvettlapper bak (brukte men pene), Golf 6. inkl monteringssett, 200 + porto (delenummer 5K0 075 101, se f.eks. http://www.volkswagen-accessories.ie/mudflaps_front9) Monteres på 5 min på hver side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2013 Hvor bor du? Og har du bilde av vindbeskytteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2013 Bor i Bærum. Skal få tatt bilde i kveld. Men såvidt jeg kan se er den helt lik denne. http://www.cabriosupply.de/windschotts/volkswagen-golf-3-cabrio-windschott-1993-1998 To klemmer over takbøyle, to remmer ned til nedre sikkerhetsbeltefester (beltene foran), og henges over bakseteryggtopp med borrelås og strikk i endene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2013 Bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2013 (endret) (Edit: Bilder av solgte saker slettet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 21, 2013 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2013 Bump igjen! Kom gjerne med bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2013 Ok, den vindbeskytteren var ikke helt sånn jeg tenkte. Så tror ikke jeg er villig til å kjøpe den. Men du får si ifra om ingen andre kjøper den, for hvis alternativet er at den blir kastet/gitt bort så skal jeg komme og hente den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 1, 2013 OK. Hva slags vindbeskytter så du for deg? Den jeg har går altså i vinkel, opphengt i kroker i bøylen, rett nedover, to bånd ned til gulvet til ytre nedre beltefester foran, mens "duken" går i vinkel rett bakover til toppen av bakseteryggen. Du tenkte kanskje på de som kun går loddrett fra bøylen og ned? Ny pris 500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 1, 2013 Tenkte det var noe som gjorde at det ikke ble så mye vind i baksete. Denne virker som er for å beskytte at ting ikke blåser ut av baksete. Men den kan jo ikke brukes når man sitter i baksete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 1, 2013 Tror ikke noen slike vindskjermer kan brukes med folk i baksetet? Slike skjermer de som sitter foran mot "vind bakfra" (og det hjelper enormt). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 19, 2013 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 22, 2013 Det er vel ikke mulig at det trekket man har over cab-en når den er nede passer til MK1? Da vil jeg i tilfelle ha det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 22, 2013 Jeg tviler på at disse går om hverandre, du har f.eks. trolig ikke 2 "hoder" på bilen som trekket kneppes på? Men du må gjerne ta en tur og prøve? Mk I er vel dessuten smalere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 22, 2013 Hvor mye for fjærklemmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 22, 2013 Hvor mye for fjærklemmer? Hundrings? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 2, 2013 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 4, 2013 Har ryddet i første post og lagt til litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 31, 2013 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...