Garasjerydding: Div deler/verktøy.....

Anbefalte innlegg

Holder på å rydde garasjen.

Edit: Det som er solgt er nå fjernet. (Svar i tråden blir derfor litt pussige)

 

- avtrekkersett (som man bruker ved f.eks. demontering ratt etc ved bytte av tenningslåsbakstykke) http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Avtrekker/Demonteringsverktoy-20352/, halvparten av nypris pluss evt porto (mulig at det blir like dyrt som å kjøpe nytt, bedre å hente :) )

 

- fjærklemmer, 100,-

 

- Biltema løst varmesete, gratis ved henting

 

- Skvettlapper bak (brukte men pene), Golf 6. inkl monteringssett, 200 + porto

(delenummer 5K0 075 101, se f.eks. http://www.volkswagen-accessories.ie/mudflaps_front9)

Monteres på 5 min på hver side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bor du? Og har du bilde av vindbeskytteren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(Edit: Bilder av solgte saker slettet)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump igjen! Kom gjerne med bud!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, den vindbeskytteren var ikke helt sånn jeg tenkte. Så tror ikke jeg er villig til å kjøpe den. Men du får si ifra om ingen andre kjøper den, for hvis alternativet er at den blir kastet/gitt bort så skal jeg komme og hente den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK. Hva slags vindbeskytter så du for deg? Den jeg har går altså i vinkel, opphengt i kroker i bøylen, rett nedover, to bånd ned til gulvet til ytre nedre beltefester foran, mens "duken" går i vinkel rett bakover til toppen av bakseteryggen. Du tenkte kanskje på de som kun går loddrett fra bøylen og ned?

 

Ny pris 500,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte det var noe som gjorde at det ikke ble så mye vind i baksete. Denne virker som er for å beskytte at ting ikke blåser ut av baksete. Men den kan jo ikke brukes når man sitter i baksete.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke noen slike vindskjermer kan brukes med folk i baksetet? Slike skjermer de som sitter foran mot "vind bakfra" (og det hjelper enormt).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke mulig at det trekket man har over cab-en når den er nede passer til MK1?

Da vil jeg i tilfelle ha det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tviler på at disse går om hverandre, du har f.eks. trolig ikke 2 "hoder" på bilen som trekket kneppes på? Men du må gjerne ta en tur og prøve?

 

Mk I er vel dessuten smalere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye for fjærklemmer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye for fjærklemmer?

 

Hundrings?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ryddet i første post og lagt til litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.