#1 Skrevet Juni 14, 2013 Jeg selger 4 gallons med plastidip i fargen matt svart, det følger også med elektrisk lakksprøyte og alt man skulle trenge for å lakke en forholdsvis stor bil. Dette skulle holde til en SUV ifølge nettsiden Lakksprøyten trenger du en omformer fra 100v ac til 230ac siden det er amerikansk støpsel osv på den, men om du har vanlig lakksprøyte går det også! Betalte vel ca 3000 for hele greiene med frakt og toll og tull så da tenker jeg at jeg vil ha 2500 for det hele, rop ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2013 Hei. Er dette bestilt fra USA, eller annet land? Vet du om det er performex utgaven av dippen? Sender du? Jeg er intr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2013 Hei. Er dette bestilt fra USA, eller annet land?Vet du om det er performex utgaven av dippen? Sender du? Jeg er intr. Hei! Dette kjøpte jeg på dipyourcar.com, men det er dessverre solgt allerede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2013 Okei! Men hvordan fikk du bestilt derfra? de sender jo ikke ut av landet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2013 Okei! Men hvordan fikk du bestilt derfra? de sender jo ikke ut av landet Da brukte jeg Jetcarrier, det tok jo godt over en måned siden dette er brannfarlige greier og dermed ikke bør på fly og ble sendt med båt, men det kom jo tilslutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...