#1 Skrevet Juni 14, 2013 Vurderer å selge einsern, blir dessverre for lite brukt. Pris: 89000/+reg - EU OK til mars 2014. Selges med det jeg har av ekstra deler og motorer (2stk. 1.5 med girkasser, div bakstilling, ++) Bilen er premiert en rekke ganger, bla. 2 ganger for beste MK1 på Bug Run. Tråden om bilen: http://forum.vacn.no/showthread.php?197991-quot-DAS-AUTO-quot-Golf-LS-78 Tlf: 92429999 /PM DIV INFO Weitec Gewindefahrwerke HICON GT (Godkjent i vognkort) Bonrath Domlager Pulverlakkert bakstilling, stabstag foran og bak 256mm bremser foran fra Audi 90 typ 85 Skivebremser bak fra Golf 2 GTI 16V 7x15 et 16 BBS RS Pulverlakkerte med 1,5” ytterringer BBS Low hex caps 185/45-15 Nankang NS-2 Chrome dørhåndtak, lister, speil og låsekasser Chrome panselås, låsekasse og panser holder Helrøde baklykter Frontlykter med sort kryss Ratt og instrumenter fra 1978 Golf GTI Sort taktrekk fra Golf GTI uten takluke Komplett sort LS interiør Carbon fjærbeinsstag 1,8l KR motor fra Golf 2 16v Blokk borret opp til 2 liter. (gjort av Oslo Sylinderservice) Avbalansert veiv, veid og vektjusterte stempler og råder Smidde Oettinger stempler Portet topp 2x45 Weber DOCE Grenrør Lakkert i orginalfarge Marsrot L31b Fjernet sideblinklys og antennehull i forskjermer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2013 Interessert i innbytte i dyrere bil? gjelder en s4 b5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2013 Eller bytte i min Audi a4 1,8tq avant b6;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2013 Hei, blir ikke flere timer i døgnet av å bytte denne bort i noe annet dessverre Innbytte er ikke aktuelt, beklager at jeg glemte å skrive det over her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2013 søren klype:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42362912 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2013 Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...