Anbefalte innlegg

Hei, sliter med klimaanlegget...

Anlegget er tett og har nylig fylt gass, men kompressoren slår ut etter noen sekunder.

Møller mente det var magnetkoblingen, men den fungerer når man setter på strøm.

Har også fått feilmelding på en sensor ved varmeapparatet, men det hjalp ikke å bytte...

Lurer på om det rett og slett er klimapanelet som er synderen, noen som har innspill?

Vært greit hvis noen har et slikt å låne bort i 2 minutter for test også...

Oppdatering: det var betjeningspanelet som var synderen, jeg har nå to stykker som funker men det ene gir ikke maks kaldluft, må dette kalibreres?

Det andre panelet mangler lys og har egentlig feil delenummer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette til facelift modellen eller tidligere modeller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å få med det; 1996 preface:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm hadde regnet med masse svar fra en haug med guruer her, men men.

Klimaanlegget funker nå, etter å ha byttet klimapanel/betjening.

Ser dog at den jeg fikk tak i på høggern har et annet delenummer, kanskje en luring har byttet før og satt i feil type.

MEN; mangler lys på hele venstre side av displayet, noen som vet hvordan man fikser det?:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det sitter fire lyspærer bakpå ? Evnt på b5 må du kanskje skru ut de tre skruene på baksida og åpne boksen for å nå tak i de...har nettopp åpna et slikt panel for å sammenligne med c4 men husker ikke helt hvordan det så ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er samme panel på gamlere Audier også men det er en del forskjellige delenr har jeg oppdaget.

Bare til A4 B5 er det vel 3 forskjellige, selv om de ser kliss like ut.

Vet du om pærene er loddet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.