#1 Skrevet Juni 14, 2013 Skal inn i Audi 80 reg. sept-1993. Bilen har manuell A/C om det har noko å seie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2013 Jeg driver å tar ut en slik motor av en 94 modell som har en sånn liten A/C bryter ved siden av vridebryterne. Problemet her er vel at jeg bør øst for Oslo og du på vestsiden av Norge, ingen billig frakt vil jeg tro med mindre du kjenner noen som kjører lastebil via Oslo av og til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2013 ingen problem å hente - kva er km-standen? vår har gått 345000 og vi slit veldig med å få start no når det er so varmt at den ikkje treng gløding - vi har prøvd alt. Startar på gir..... Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2013 Jeg skal sjekke km standen. Motoren gikk fint da jeg henta bilen. Har to TDI motorer. Denne jeg tok ut i går har gått 303.000 og den andre har gått 399.000 og den hadde nylig skifta reg reim da jeg kjøpte bilen. Pris ja si det. Hva tar man for en tdi motor da tro? Har ikke solgt annet enn girkasse enda og den gikk for 4.000 (var med alt av akslinger,pedalsett og vakumklokka)så du får komme med ett bud så er jeg ikke urimelig det er ikke gull dette bare en brukt TDI motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2013 Er den komplett med dieselpumpe, turbo, starter, dynamo? Prøvde du kaldstart? Vår kan vi stå og kinne til batteriet er tomt om ein vil. Den tenner når vi trillar igong på 2-giret. Starta fint i vinter når den trengde gløding - men oppdaga at vi mått kinne når det vart so mildt at den ikkje trengde gløding. Vi har prøvd alt - det siste var at eg skifta startar tidlegare i veka - men det hjalp ikkje. Tar imot innspel med takk..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2013 Hei igjen - veit du når det var skifta reg-reim på denne sist (den som har gått 303 000)? Er den ellers ok mht oljelekk etc? Vi var veldig uheldige med bilen vi kjøpte i november - har ikkje fått brukt den stort - no er det ikkje anna løysing enn å skifte motor. Dersom denne gjekk fint er det vel motor ut/inn og tut & køyr? Får vi denne inn i ein Berlingo - trur der går ein palle på langs i den. Har du truck el-liknande tilgjengeleg slik at vi får den inn? Alternativ er hengar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 20, 2013 reg reima har jeg ingen kontroll på når ble skiftet. Kan kanskje huske at det var gjort for ikke så lenge siden da jeg kjøpte bilen i fjor høst. Men det er ett begrep man ikke kan stole på da det kan tolkes i det vide og breie. Jeg koblet på hjelpestarter og da glødet den som den skulle og startet og gikk fint. Den andre motoren ble reg reima skiftet på første halvår 2012 en gang. Begge motorene er komplette. Vi klarer å løfte motoren inn i en berlingo om vi er to\tre stk. Jeg kan skaffe en til så er vi i hvertfall tre til å løfte. Jeg flytter på motoren alene så å få den inn i bilen er nok en fordel når du skal kjøre så langt. Prisen så vet jeg ikke hva jeg skal forlange. Vil ikke ta for mye for den heller men en rundt 3000 kan vel ikke være upassende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 9, 2013 tråden kan slettast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...