Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor jeg finner alle jordingspunktene i min Audi s2 1991modell.? Har visst litt jordfeil gitt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på hvor jeg finner alle jordingspunktene i min Audi s2 1991modell.? Har visst litt jordfeil gitt ;)

 

Sliter litt med et par jordfeil jeg også.. Har jo ikke S2 heller da, men er vel noe likt kanskje? Hva er problemet ditt da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sliter litt med et par jordfeil jeg også.. Har jo ikke S2 heller da, men er vel noe likt kanskje? Hva er problemet ditt da?

 

Det blinker(vibrerer) i alle instrument,hovedlys,osv.. alt uten om cd- spillern som har egen jord rett fra batteriet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt heftigere enn hos meg. da bare vil ikke rutene igjen etter jeg har lukket dem helt opp, men av og til fungerer det fint. også problem med at blinklys indikatorene og fulltlys indikatoren tenner etter hvert som at bilen blir varm.. lysene går ikke på, bare i instrumentene liksom.. og så var det noe med at kjørelysene mine ikke fungerer, men bryteren er ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å bytte jord-kabel fra batteri til karosseriet?

kanskje et dumt spm.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt heftigere enn hos meg. da bare vil ikke rutene igjen etter jeg har lukket dem helt opp, men av og til fungerer det fint. også problem med at blinklys indikatorene og fulltlys indikatoren tenner etter hvert som at bilen blir varm.. lysene går ikke på, bare i instrumentene liksom.. og så var det noe med at kjørelysene mine ikke fungerer, men bryteren er ok.

 

Takluka mi virker av og til.. så det virkes som jordfeil ja.. Kabeln fra batteriet til karosseriet er ok.. vil tru at det er jording i motorrommet en plass.. har ikke hatt tid å finne jordingspunktene.. må ta meg tid snart..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.