#1 Skrevet Juni 15, 2013 (endret) Ønsker å kjøpe 3eiket C4 S6 ratt med airbar ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2013 Hvilken årsmodell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2013 C4, 95-97. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2013 C4, 95-97. Oki, det har jeg ikke. De jeg har må ha med endel fra nyere biler for å kunne brukes, splines'ene er i riktig størrelse, men koblingene / slepering (tror jeg det er..) passer ikke overens.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2013 Ops det glemte eg C4 som Kim sier ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2013 Min venn Trond har til salgs... http://forum.vacn.no/showthread.php?257508-treeiket-sportsratt-tilA6-S6-ett-sportsrattairbag-uten-slepering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2013 Har ratt med nytt opptrekt skinn til salgs .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2013 Eg har no kjøpt ett ifra Trond ;-) så blir spennende å se hvordan det blir :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...