Anbefalte innlegg

Har bestilt meg noen nye felger på S6'n min og legger ut gamle felgene for salg. Er dekk på felgene 235.35.19. Men det må påregnes og bytte da de er noe slitt. felgene har noen skrammer men ikke de verste. står i dag på bilen i dag og blir tatt av i løpet av kommende uke er Vw senter merker på felgene etter at Audi merkene var bokstavelig talt smuldret i stykker,

 

tenker 3000 kr for felgene. sendes ikke.

 

eventuelle spørsmål ta kontakt på PM.

IMG_5850.jpg

IMG_5851.jpg

IMG_5852.jpg

IMG_5853.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

opp med seg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du et mobilnummer jeg kan nå deg på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du et mobilnummer jeg kan nå deg på?
PM sendt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom med bud. skal vekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dekkene helt utslitte, eller holder de ut sommeren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dekkene helt utslitte, eller holder de ut sommeren?
med forbehold så tror jeg du skulle klart ut sesongen. de er slitt utside/innside, midt på er det godt med mønster. tidligere eier har nok kjørt med forlite luft i dekkene ser det ut til. planen min var og bruke de ut sommeren men endte opp med gode pris på ny felg pakke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Jeg kan by 2500 da. Kan hente de i morgen og betale cash om du ønsker, jeg skal ut i Nordhordland da :)

 

Vet du forresten hvor stort hullet er i de? Om de passer fint på Golf V?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei. Jeg kan by 2500 da. Kan hente de i morgen og betale cash om du ønsker, jeg skal ut i Nordhordland da :)

 

Vet du forresten hvor stort hullet er i de? Om de passer fint på Golf V?

høres bra ut. 2500 kr er de dine :) jeg er ombord på båten jeg jobber på nå men kommer i land i morgen kl11. størelsen på hullet er vel 57. sender deg en pm med tlf nr og vei beskrivelse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.