#1 Skrevet Juni 16, 2013 Heisann! Jeg har et lite problem med det ene skiltlyset. Det er led pærer i begge, det ene virker mens det andre nekter å virke. Pæra fungerer, så skjønner ikke hva som er problemet, har prøvd å måle om det er strøm, og det er det.. Noen som har noe tips? Mvh Espen Bjørklund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2013 Prøv å snu den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2013 har prøvd det også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2013 Ettersom du har strøm vil jeg da anta at pæren er defekt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2013 Dårlig kontakt? Vanlig at kobberet irrer når det gjelder skiltlys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2013 Bjørn: Prøver med helt ny pære, og håper det gjør susen. Det som er så rart er at jeg brukte ei vanlig pære(ikke led) og den virket heller ikke. Kristian: Prøvde med kontaktspray, skrapte av litt på kobberet(var ikke noe gurba på det) men funket fortsatt ikke. Skal se til helgen om jeg tar av trekket og ser om det er noe dårlig kontakter i selve luken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...