Hvor få tak i orginal s4 b5 frontfanger?

Anbefalte innlegg

Heisann! Er på utkikk etter en orginal Audi s4 b5 frontfanger, for å sette på min 1999 modell facelift a4 b5. Er det bare ''plug and play'' eller er det andre braketter på s4 fangeren enn hva det er til den orginale a4 fangeren? Og hvor får man kjøpt s4 fangere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk! Får man skaffet det hos møller feks? Har du noe erfaring med den fangeren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fåes hos møller ja : ) jeg kjøpte min der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka hva selve fangerplasten koster hos Møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på møller koster fangerskinnet ca 5000 kr...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hørt med møller enda, fikk en link av Øyvind Fagerheim, der kostet det 1000 lappen mindre, men frakt kommer jo i tilegg.. Skal høre med møller først :) Takk for svar, folkens!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde lett valgt originalt om du slipper unna med 5000, fremfor å spare en snau 1000-lapp. Da vet du at du får rett passform og at lakkerern ikke trenger å bruke et par timer ekstra på klargjøring og vinninga går opp i spinninga :)

Om du vet at alternativet fra ES er i ABS-plast og har bra passform er det forøvrig greit :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer moms (25% på deler og frakt) og fortollingsgebyr oppå prisene fra ECS.. de pleier ikke å være så veldig mye billigere sammenlignet med norge når alle utgifter er gjort opp..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.