MFD Navigasjon/Radio VW Passat TDI 4 Motion

Anbefalte innlegg

Heisann

Har nylig kjøpt oss en VW Passat 1,9 TDI 4 Motion og i denne bilen sitter det Navigasjon,tror den heter MFD.

Jeg har ingen cdveksler i bilen,så har derfor ikke mulighet til å spille av noe fra en annen ekstern enhet,enda.

Det jeg lurer litt på er hvilke muligheter jeg har når det kommer til tilkoblingsmuligheter på denne.

Er det mulig å få både DVD/TV og Audio på den? Tar gjerne imot tips og forslag.

PS

På baksiden av spillern sitter det en svart kontakt,som ser ut som en slags Scart.Etter litt googling på nettet ser det ut som at det kan være cd veksler,men jeg finner ingen cd veksler i denne.Ei heller rom baki hvor den kan ha sittet..

Er det da noe annet enn cdveksler som er tilkoblet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CD veksleren skal eventuelt sitte i venstre side-rom i bagasjen (variant). Ikke sikker på hvor den er plassert i sedan, men ville tro ca på samme plass. Uansett, den originale veksleren er ikke noe å savne i grunn, den er ikke særlig god. Så hvis du ikke har en original veksler, vær glad for det og stikk heller innom en sjappe å kjøp en god en. Eventuelt bytt ut hele MFD'n med en dobbel-din spiller.

Hvis du sjekker litt http://forum.vacn.no/showthread.php?257436-Bilkomponenter-no-15-p%E5-alle-musikkadaptere-til-og-med-15-juni her, så kan nok Sondre fikse litt til deg mtp dvd o.l.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.