#1 Skrevet Juni 16, 2013 (endret) Skal selge min Golf 2 GTI G60 grunnet overgang til firmabil. Det er en 1990 modell med PG motor 1.8 160hk. Gått 294.000km Kompressor med lite ladehjul. Rimelig original utenom at den ser stygg ut i lakken og har en del skjønnhetsfeil. Kjøpte nettopp nytt batteri til bilen. Motoren har ingen tegn til ødelagt toppakning heller(se bilde lenger nede). Uploaded with ImageShack.com EU til 31.08.2014 Pris: 10000kr Ring, SMS eller mail om du har spørsmål eller er interessert. 92683532, e.lervik@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 16, 2013 link funker ikke:O 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2013 pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2013 11. Kjøp/Salg - PrivatKjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette. Regler: -Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes. -Det anbefales å ha med bilder i annonsen. -Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning. -Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke. Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd'. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2013 hvor bor du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2013 Han holder til i stavanger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 20, 2013 Her er litt flere bilder av "skjønnheten"... Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 21, 2013 Jeg kan legge til at jeg har prøvd bilen og den virker til å vere i helt OK teknisk stand, men med noen skavanker og sjønnhetsfeil. Går godt, holdt passaten min som hadde bbm stage 3 kit. Absolutt verd prisen den er annonsert til:-) (Er et halvt år siden jeg prøvde den, men tviler på at det har endret seg stort på de få km kjørt siden da) Hadde jeg hatt plass og penger hadde jeg kjøpt den uten problem:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...