#1 Skrevet Juni 16, 2013 Hei. Har en passat som jeg ønsker å selge i deler. Den har vr6 motor og er helt komplett. Km stand: ca 220k. Bilder kommer. Pris : 8000 evt bud Resten av bilen selges også, bare send pm. Jeg har alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 9, 2013 (endret) Er bare å komme med bud hvis noen er intr altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2013 ingen som vil ha motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2013 Er denne kjørbar, så den kan flyttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2013 Er denne kjørbar, så den kan flyttes. ja, eneste jeg har tatt fra bilen er fremstolene. så hvis du har en stol å ha inn så kan den kjøres Men det er noe tull med bremsene, så den bør ikke kjøres på vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 6, 2015 Motor solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2015 tror ikke du skal regne med noe hurtig svar.. 3 mnd siden han var innlogget. sikker ikke betalt kontigenten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 6, 2015 Sjå på den ja, kanskje nokon kjenner han og kan formidle beskjeden? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...