#1 Skrevet Juni 17, 2013 Hei. Har noen 18" jeg vil lakkere. Men usikker på hvordan farge som vil kle min bil? Å litt usikker på hvordan jeg skal gå frem Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2013 Jeg lakket mine felger matt svart, ble ikke så alt for ille, har en mørkeblå A4 B5.. Pusset de ned, brukte kjemisk metall på sår osv, grunnet de plassene det var nødvendig, også lakket jeg med biltema sin felglakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2013 Hvordan vil matt sort bli på de felgene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2013 (endret) Hvis du ikke skal gjøre det selv kan du prøve Lakkering og vedlikeholdservice Moelv,han kjører de i pyrolyseovnen,grunner og pulverlakkerer til en meget rimelig penge.Hils fra Ingar. Torbjørn Haugrud Bruksveien 13 Siva Næringspark 2390 Moelv Mob:95971453 thlakk@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2013 Hvis du ikke skal gjøre det selv kan du prøve Lakkering og vedlikeholdservice Moelv,han kjører de i pyrolyseoven,grunner og pulverlakkerer til en meget rimelig penge. Torbjørn Haugrud Bruksveien 13 Siva Næringspark 2390 Moelv Mob:95971453 thlakk@online.no Takk for tipset henter meg nye felger i morgen. Så da kan jeg få pusset disse opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...