Anbefalte innlegg

Kun gått 144 000 til nå, er i daglig bruk og har ikke hatt noen problemer med den i mitt eie. Nylig EU-godkjent (Desember 2012), med et par små anmerkninger, legger ved et bilde.

 

Byttet nylig bakluke på den, lakken er ikke den beste enkelte plasser, men det ble bedre enn det var tidligere. Fikk endelig på GTI vingen. Plasten i dørene fikk seg en omgang i fjor, var den originale som sto der og den var virkelig klar for utskiftning.

Er litt steinsprut her og der, rust nederst på dørene, ved tankloket, litt rundt frontvinduet, høyre forskjerm og noe ytterst i profilene et plasser. Ingenting som er gjennomrustet, burde være lett sak for de som kan det.

 

Planen var å pusse bilen ned og lakkere den på nytt, men som student så kunne jeg ikke rettferdiggjøre kostnadene det medførte. Vil heller selge bilen mens den ennå kan «reddes» uten for mye arbeid, skal ikke mye til for å ha en strøken 87 Golf GTI. Snart klassiker.

 

Står et 40/40 KW senkesett på, montert i midten av 2009 og kilometerstand på 112 491, kjørt i overkant av 30 000 km. Utenom det står det montert på et Simons effektanlegg og KN filter

 

Følger med en Audison SRx4 (4x50 watt + 1x180 watt) forsterker, et 3 veis Hertz HSK 165.3 og et par høyttalere plassert bakerst i coupen, husker ikke hvilket merke.

 

Bilen selges ved 1 sett Rondell 61 7 felger med Nokian Hakkapeliitta R (195/95 R15), brukt i to sesonger. Fungerte overraskende bra her i Tromsø.

 

Tatt jevnlig bytte av olje, omtrent to ganger i året. Den bruker litt olje til tider, ennå ikke funnet ut hvorfor.

 

Det kommer bilder av bilen så fort som mulig, tenkte bare jeg skulle legge ut i tilfelle noen var interessert.

 

Selges for 25 000 ink. omregistreringsavgift

 

EU-KOntroll.jpg

 

 

 

Der var annonsen ute på Finn, ligger endel bilder der. Er ikke noe problem å ordne flere.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=42372838

20130617_194111.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt trist å selge regner jeg med, men det er kanskje bedre med noe som er litt nyere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt trist å selge regner jeg med, men det er kanskje bedre med noe som er litt nyere?

 

Absolutt, blir litt mer lettvint og sparer endel drivstoff på en moderne bil.

 

Har funnet meg ny bil mest sannsynlig, ingen som er interesserte? Bare å komme med bud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt, blir litt mer lettvint og sparer endel drivstoff på en moderne bil.

 

Har funnet meg ny bil mest sannsynlig, ingen som er interesserte? Bare å komme med bud

 

Hadde en 84 modell Golf gti 8v som brukte 0,56 på langkjøring , så enten tenker du å kjøpe en VW lupo, eller så bruker gti-en din mer bensin enn den skal: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite langkjøring her, men ligger omtrent på 0.7. Med 98 til 16 ++ kroner literen og 12 000 km blir det litt penger til bensin.

 

Bilen har forsåvidt Defa coupe og motorvarmer :) Veldig greit når det er kaldt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en 84 modell Golf gti 8v som brukte 0,56 på langkjøring , så enten tenker du å kjøpe en VW lupo, eller så bruker gti-en din mer bensin enn den skal: klø :

Signerer på denne her. Ikke hatt en eneste GTi, 16v eller 8v, som har brukt mye bensin. Disse er faktisk latterlig billig å kjøre med hvis man bruker gassfoten riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Signerer på denne her. Ikke hatt en eneste GTi, 16v eller 8v, som har brukt mye bensin. Disse er faktisk latterlig billig å kjøre med hvis man bruker gassfoten riktig.

 

Måtte jo sjekke om det var unormalt, gått gjennom et par forumtråder hvor de sier at de ligger på 30-35 mpg. Noe som tilsvarer 0.65 til 0.8, endel som har høyere tilogmed.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte jo sjekke om det var unormalt, gått gjennom et par forumtråder hvor de sier at de ligger på 30-35 mpg. Noe som tilsvarer 0.65 til 0.8, endel som har høyere tilogmed.

 

Mpg, er det Engelsk eller US gallon ? ;)

 

På blandet kjøring mener jeg den Gti´en jeg hadde brukte drøye 0,7 , og det var IKKE med veldig snill gassfot: rolleyes

 

En bensin bil av nyere dato som bruker det samme i snitt vil jeg ikke si er uvanlig. Sikkert kan du få en FSI-golf til å bruke kanskje desiliteren mindre. Har selv kjørt en Golf 08 modell fsi og den brukte da rundt 0,7 i snitt den også, så tror ikke du vil finne de største innsparingene akkurat der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremdeles til salgs. Allerede hentet meg ny bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.