Anbefalte innlegg

Hei

Har en Nintendo 8Bit til overs i samlinga som jeg vil heller la få et godt hjem istede for å støve ned i boden.

Konsollen fungerer som den skal men med det gamle prinsippet med blåse i kassetten før man får kontakt. Dette kan enkelt løses ved å kjøpe ny connector på nett til 100-200kr.

Det jeg skal selge er følgende.

Nintendo 8 Bit konsoll med strømkabel og antenne adapter.

2 stk håndkontroller

1 stk pistol (fungerer kun på gamle tv'er)

7 stk spill med følgende tittler.

Super Mario 1 + Duck Hunt

Super Mario 3

Top Gun

Turtles

Tetris

Chip N Dale Rescue Rangers

Goonies 2

Selges HBO. 1500,-

Kan sende hvis ønskelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interessert i dette, for å samle på det og bevare, har et par stykker fra før.

Du er ikke interessert i å bytte i spiller til bil? Skjønner godt om det ikke er interessant.

Mvh. Ivar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er av interesse for enten Rolf eller kjøper, så har jeg nye connectorer liggende til en rimelig penge etter tidligere renoveringer ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interessert i dette, for å samle på det og bevare, har et par stykker fra før.

Du er ikke interessert i å bytte i spiller til bil? Skjønner godt om det ikke er interessant.

Mvh. Ivar.

Hei du, jeg har sikkert 5-6 spillere liggende og flere av de uåpna så det er nok desverre ikke int.

Har selv 3 ekstra konsoller men ser ingen grunn til at de skal ligge og støve ned mere. Den jeg har som er overhalt fungerer som bare det. Så har jeg et par å låne deler av skulle det gå skeis med åra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser den altså, absolutt. Skal se hva jeg får skrapet sammen, for dette er meget interessant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen videre int fra noen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått et par skambud men ingen interesse å selge for under 1500,-

For å vise litt priser så kan jeg vise til hva Feks retrogaming.no tar for det samme.

Konsoll med 2 kontrollere 1299,-

Super mario 1 med duck hunt 349,-

Super mario 3 349,-

Chip n dale 349,-

Tetris 279,-

Top Gun 199,-

Turtles 299,-

= 3123,-

Goonies 2 fant jeg ikke engang pris på samt at her får man med zapper også.

Så kan dere bare vurdere hva dere ønsker å by.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vanlig antenne tilkobling eller man kan bruke overgang til scart eller direkte composit inngang. Mono lyd er eneste som var på den tiden så noe stereo lyd er ikke mulig.

Bruker selv en på ny tv med LCD. Eneste problemet er at du ikke får brukt pistolen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med seg. Høsten setter fart nå og da er det godt å ha noe å kose seg med inne ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.