#1 Skrevet Juni 18, 2013 Selger disse da bilen er solgt og jeg gjør et forsøk på å rydde litt i bil-tingene.. Speilene er i god stand, ikke mye steinsprut, og glassene er hele. Såvidt jeg husker så er glassene litt misfarget, men det kan jeg sjekke ut og ta bilde av hvis det er interessant. På speilglassene er det gravert inn noen tall nederst i hjørnet, uvisst hva dette er for noe.. det er ikke så veldig synlig. Pris: 3000kr eller bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2013 [ATTACH=CONFIG]199559[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]199562[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]199560[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]199561[/ATTACH] Fant noen bilder fra annonsen når jeg kjøpte dem. Speilglassene ser egentlig ganske bra ut. Og det er den avblendbare typen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2013 Gi bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2013 Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...