#1 Skrevet Juni 18, 2013 La oss gjøre noe sammen i sommer. Tenekte da på gokart fks. Hvordan høres dette ut? Blir vi mange nok, setter vi opp lag, og kjører en liten cup bare for Morro Venner og folk utenom VACN er også velkommen. Noen interesserte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2013 er jeg hjemme er jeg med :thumbup: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 18, 2013 Det er knall Joachim! Dato blir vi enige om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2013 Gokart er drit fett, blir med uten tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 18, 2013 så sant det passer så blir jeg med jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2013 Lenge siden jeg var aktiv i go-kart sporten ja, føler meg rusten så om jeg ik shiner bil den dagen er det en selvfølge at jeg er med :D Hadde hvert kult detta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2013 Bra gutta når passer det for folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 19, 2013 *kremt*.. Det ble grei walk-over på jubileumstreffet vårt, så passer det, kan det hende det kommer etpar fra Vestfold.. Sier ikke noe om tidspunkt, vi får se når det passer for dere 'down under' først! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 19, 2013 Passer som regel alltid, ikke med på noe spesielt, så lenge det ikke er overtid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 19, 2013 Noen som har det;) Med 2 barn i heimen så begrenser deg seg til hva man kan ha tid til. Men om datoen passer så skal jeg komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 20, 2013 Lett med på Gocart! neste lokallagsmøte der da? 1 juli er jo mandag også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 20, 2013 For meg passer det når som helst før juli! EDIT: Nei det gjør det vel egentlig ikke... Passer om det blir i morra eller lørdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 21, 2013 Kunne eventuelt blitt neste lokal lags treff som Eirik sier Åssen passer det fks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 21, 2013 Bra. noen formening om pris og sånn eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 21, 2013 Helt klart med på gokart! 120-140 kr ca for 10 min var det sist jeg var der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 21, 2013 Stemmer det ! 140 kr for 10 min. Dersom været er tilfredsstillende på mandag 1 juli, kan vi godt ta lokallagsmøte der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 21, 2013 Stemmer det ! 140 kr for 10 min. Dersom været er tilfredsstillende på mandag 1 juli, kan vi godt ta lokallagsmøte der! Er dessverre ikke åpent på mandager Åpningstider: Tirsdag: 17-20 Torsdag: 17-20 Fredag: 15-20 Lørdag: 15-20 Søndag: 13-20 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 21, 2013 Flytte møtet til tirsdag 2 juli da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 23, 2013 Er Klar for å knekjøre en go-cart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 23, 2013 Tirsdager er veldig dårlig for meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 23, 2013 Hva med søndag 30. istedet? Tror det øker sjansene mine for å være med og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 23, 2013 Samme for meg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 23, 2013 x2... Kan alle dager! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 24, 2013 Samme for meg også! Søndag passer bra for meg Når det gjelder pris tror jeg det nok er billigere å ta en pakke på enten 1 eller 2 timer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 24, 2013 Koster 600 kr for en time mener jeg å huske ! Da per person ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...