#1 Skrevet Juni 18, 2013 Halløysen. Har et par problemer med en Audi 80 2,3 cabriolet som eg håpa folk inne her veit svaret på. 1. Forferdlig tungstarta motor, smeller i luftfilterboksen, 1.forsøk går tapt, 2.forsøk starter den. går heilt fint fram til nøkkelen blir vridd om igjen, da er det samme leiken på nytt. Her er plugger, pluggledningne og rotorlokk nytt. 2. Mangler strøm på el.vinduene, kun fellesknappen ved h.brekket som virker. blir feilsøkt litt i dag. 3. Vifte bak/under cab/venstre baksete som går unasett etter at tenninga er slått på, kupevifta kan være av, men den vifta bak går uansett. noken som kjenner til denne?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2013 Vifta er koblet til knappen for varme i speil/bakvindu dashen, at den går hele tiden selv med bryteren av, kan være symptom på at du har en kortslutning i en av gjennomføringene til dørene. Sannsynligvis førerdøren, hadde ikke forundret meg om det så litt lurvete ut i pølsa der. Motorproblemet virker litt merkelig, går bilen helt normalt når motoren først starter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2013 Angående motoren så må du sjekke den store gummibelgen grundig for sprekker og lekkasjer, og også være 100% sikker på at den er korekt montert etterpå. Bakruteviften går som nevnt på bryteren for "varmetråder". Kan jo være at bryteren er defekt og har overledning. Elvinduene fungerer sannsynligvis ikke pga brudd på ledningene i døråpningen til førerdøren. Fungerer bryteren på passasjersiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2013 Sjekk om denne fungerer Sitter ved releene under rattstammen, det er hjernen til vinduene. Jeg hadde samme problem som deg ( kun den i midten funka), og jeg byttet hjerne. Alt er bra nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...