Knekker hjullageret i fjærbeinslager Golf Mk3 '93mod!

Anbefalte innlegg

Som tittel tilsier er dette nå fjærbeinslager nummer 2, høyre og venstre, bilen min har knekkt. De knekker på 3 steder, i nederste skiven på hjullageret, som er i kontakt med fjærskålen.

Da jeg skulle ha over senkesett fra VR6 til min 1.8l fra KW, brukte jeg mine gamle fjærskåler og fjærbeinslager. Fjøra er for vid oppe, og hopper over under rattutslag på de "vanlige" Golf 3 fjærskålene, nå er alt tatt opp igjen, og jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med å bruke fjærskåler og lager fra VR6 på GL Golf 3. På VAGCAT finnes det "heavy duty" utgaver av disse (357412331A) og (1H0412341), men jeg forstår fremdeles ikke om disse passer rett over hverandre, for da jeg prøvde å sette de "normale" fjærbeinslagrene inn på VR6'en, gikk de ikke like langt oppi demperhuset, mens på den annen side, begge de forskjellige går helt oppi på min 1.8.

Nå skulle jeg vært lur og tatt bilder av dette her, men i min uendelige frustrasjon, glemte jeg dette helt.

Fant nå dette når jeg endelig fikk roet meg ned, men er det "strengt forbudt" å bruke de fra VR6 på en 1.8? Er det forskjellige dimensjoner på fjærhuset?

Har kjørt rundt med VR6 fjærbeinslager i en uke nå, og tror dette skal gå bra, sånn for fremtidig referanse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.