#1 Skrevet Juni 19, 2013 Hvordan tror dere dette blir sittende på Passaten? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42292040 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2013 Kan nok funke bra det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2013 Hvordan tror du det blir med innpresset og de dekkene som sitter på? Jeg vil ikke ha noe subbing! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2013 ET 35 krever vel en god del senk for å få hjulene nok inn under skjermbuen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2013 Hadde ingen planer om å senke den, så det var dumt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2013 Slik ser det ut på en Touran:) 18" vel å merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2013 Tror ET35 blir for lavt. Stod ET38 på Touranen min når jeg kjøpte den, og det gikk for langt ut. Begge bilene har vel 47 org. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 19, 2013 Denne er jo senket, men ser jo veldig bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...