#1 Skrevet Juni 20, 2013 Jeg har handlet felger, men må space ut 10mm bak for å gå klar av demper. Noen som har forslat til hvordan jeg kan løse dette? Mistenker at 10mm kan føre til at jeg får litt lite gjenger å skru på, samtidig som 10mm ikke er nok til å lage nye fester. Tips mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2013 Lenger bolter. Alle hjul pushere har det på lager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2013 Du kan lett skifte pinnboltene med lengre, leveres hos det fleste porsche dele selgere i uendligt med utvalg av lengder, er kun låst med spline på bolten, så kan slå ut dei gammle lett. Jeg har handlet felger, men må space ut 10mm bak for å gå klar av demper.Noen som har forslat til hvordan jeg kan løse dette? Mistenker at 10mm kan føre til at jeg får litt lite gjenger å skru på, samtidig som 10mm ikke er nok til å lage nye fester. Tips mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...