#1 Skrevet Juni 20, 2013 Hei! Trenger ny motor til A6'n min. Er en 1.8t motor med motorkode AEB, helt kurrant motor å finne på nett. Men det jeg lurer på er om det er penger å spare visst jeg kjøper motor fra sverige? Da blir det selvfølgelig usett, men hva bør jeg være obs på? Kan det være like så greit å kjøpe en motor i Norge? Har en på hånd som har gått ca 200 000km, noe som er lengre enn A6'n har på km telleren nå. Hva foreslår dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2013 En motor kjøper du jo stortsett uansett 'usett' da.. Bildelsbasen.se finnes mange motorer, selv kjøpt motor fra huggeri for noen år tilbake derfra, funka greit det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2013 Kom vel litt feil ut Men har kjøpt dårlige deler osv før, så vill ikke gjøre det igjen! Men lang leveringstid fra Sverige eller? Lyst å kjøre A6 når jeg skal på hovedtreffet til gatebil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...