De elektriske vindusheisene sluttet plutselig å fungere. 2009 Polo

Anbefalte innlegg

De elektriske vindusheisene sluttet plutselig å fungere etter at bilen hadde stått litt i sola. Etter en lengre kjøretur startet jeg bilen, og da fungerte alle vindusheisene igjen. Noen som kjenner til dette? Bilen er en Polo Bluemotion 1.4TDi 2009 modell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at det er samme problem som jeg opplevde på madammens polo. Men der sluttet vinduene å virke, først periodisk (litt tilfeldig hvilken knapp som virket osv..) før de sluttet helt. Etter 3 verksted besøk fant en møller "spesialist" ut at det var ledningsnettet i førerdøren som hadde kortsluttet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at det er samme problem som jeg opplevde på madammens polo. Men der sluttet vinduene å virke, først periodisk (litt tilfeldig hvilken knapp som virket osv..) før de sluttet helt. Etter 3 verksted besøk fant en møller "spesialist" ut at det var ledningsnettet i førerdøren som hadde kortsluttet.

Kan godt hende at det er samme feil. Vinduene og bryterne oppførte seg på samme måten som du beskriver. Det jeg ikke forstår er hvordan det går an at ledningsnettet kortslutter. Er det dårlige koplinger, eller kan kortslutningen sitte i selve bryterne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å bytt bryteren på førerdøra først

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løsne gummistrømpa rundt ledningspakka mellom dør og karosseriet så ser du kanskje fort om det er brudd der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løsne gummistrømpa rundt ledningspakka mellom dør og karosseriet så ser du kanskje fort om det er brudd der.

Kunne ikke se noe brudd der. Så da er det sikkert bryterpanelet? Noen som har etka på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei gjorde ikke det. Har fungert som det skal den siste tida. Tenkte å undersøke det mer om feilen skulle dukke opp igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det kommer og går er det garantert dårlig kobling en plass... Noe dritt å finne ut hvor though..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.