Lufter interresse for salg av mine H&R ultralow stage 1 coilovere. Passer golf 2 og 3

Anbefalte innlegg

Som sagt vurderer jeg å selge mine coilovere til fordel for H&R RSS som er litt stivere å bedre for banekjøring.

Mine Ultralow coilovere er så vidt brukt. 3 trackdays og noe veikjøring bare. Har vært veldig fornøyd med disse og er faktisk ganske behagelige å kjøre på vei, men blir litt i mykeste laget for banekjøring. Så det er faktisk eneste grunnen til at jeg vurderer å bytte.

Så hvis du vil ha din golf 2 eller 3 lav så senker dette settet ned til over 100mm.

Litt info:

http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/products/782/H_R_Ultra_Low_Coilovers_MK2_MK3_Chassis_Stage_1

Nypris er rundt 10 000. Så jeg vil ha i alle fall over 6 000, da dette er som nytt:)

Disse ultralow settene har ikke TUV godkjenning.

Ta kontakt hvis du lurer på noe. Står på bil i Lier (like ved Drammen), så kan prøvekjøres hvis ønskelig.

Hilsen

Anders

tlf: 456 05 680

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.