#1 Skrevet Juni 20, 2013 Noen som har blinket bra på meg i tuneller. Sjekket å da viser det seg at det ikke er noe leddlys i lyktene bak på min 2013 Passat Alltrack. Står i AUTO i dashen. Ledlys er på foran, men ikke noe bak. Setter jeg bryter i nærlys så lyser ledlys bak. Burde det ikke være ledlys i Auto bak også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 20, 2013 Når bilen kjører kun med DRL er det ingen lys bake. Ingen krav om det heller mener jeg. Men om ønskelig så kan du kode det slik at det lyser hele tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 20, 2013 Hva er DRL? Men vanlige lyset burde vel kommet på i tunell eller er det for lyst? Dette skjedde i Norbystunnelen. Den er jo rimelig mørk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 20, 2013 DRL er daytime running lights, altså LED-lysene som lyser på dagtid. Kommer xenon-lysene på så kommer også baklysene på. Tunnelen du nevner vet jeg desverre ikke om da jeg ikke er spesielt godt kjent i Oslo. Men jeg vet at som regel vil lyssensoren slå på kjørelysene i tunneller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2013 Det er et valg i en meny om kjørelys skal være auto. Sjekk der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2013 Har du valg for auto på lysbryteren ? Det er en opsjon, har man ikke den så får man ikke automatisk baklys. Tom Rune (som misliker biler uten baklys i tunell) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 20, 2013 Står i auto hele tiden. Har adaptive bi-zenon hovedlys med automatisk dimming og kurvelys. Resten ser dere her: http://forum.vacn.no/showthread.php?256222-2012-Passat-Alltrack-4Motion-DSG I kveld kom både hovedlys og baklys på når det mørknet. Har bare fått testet denne automatiske dimmingen en gang. Synes den var litt treg til å dimme opp igjen etter møtende bil var kjørt forbi. Den skal vel ikke dimme heller men bare fase ut lyset for bilen som kommer. Hvordan funker dette i praksis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 21, 2013 Har selv det systemet. Det er litt treigt og burde funket i lavere hastighet. Tøft når det funker bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...