#1 Skrevet Juni 20, 2013 (endret) Selger min Golf VR6 pga. for mange biler. 1994 modell med 190 000km på telleren. EU-godkjent til november 2014. Årsavgift betalt. Mye nytt: -Plugger -Pluggledninger -Olje -Oljefilter -Drivknute -Dekk -Justerbart Understell godkjent i vognkort -Nytt effektanlegg Trenger litt pleie for å bli i topp stand, så jeg skriver det som det er: -Vindusheis bakre venstre funker ikke. -Takluka har en knekt slide så trenger litt hjelp for å funke. -Lekkasje på sentrallås, så denne er frakoblet. -To hull i bakluke pga. en vinge som ble poppet fast der. -Satt på originale fangere da stylingen som sto på var noe av det styggeste jeg hadde sett! -Tomgangsregulator spiller meg et puss noen ganger. -slakke i styrstag. Bilen er bra for rust og brukes daglig. Har ikke skiftet registerkjede og strammere da det ikke er noen ulyd i dette. Setter en prisantydning på ca. 23 000, men er åpen for fornuftige bud. Tlf: 41 68 15 70 Bilen befinner seg i Trondheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 8, 2013 Opp igjen med ny pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2013 SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...