Anbefalte innlegg

Hei. Selger eller bytter mine Kleemann felger da jeg har lyst til å prøve noe annet.

9x20" et 45 inkl spacere (tror jeg). 245/30 20 Toyo Proxes t1 sport.

 

Felg og dekk har rullet ca 1000km

 

Den ene felgen har møtt fortauskant men er for det meste klarlakken som er blitt tatt.

 

Felgene koster 21500,- og dekk ca 9000,-

 

Selges 18000 eller byttes i andre 20" felger

 

uj0k.jpg

nkho.jpg

68uw.jpg

hq7o.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være interessant å bytte i originale A8-felger med 245/30-20 Falken 453? Hvilken NAV-åpning har du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være interessant å bytte i originale A8-felger med 245/30-20 Falken 453? Hvilken NAV-åpning har du?

 

Bilde og pris?

 

Center åpningen er jeg usikker på men det følger med centerringer. A4 og A6 er ikke det likt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden dette er originalfelger så er jo nyprisen helt hinsides. Ligger på 9000 per felg og dekka var vel 1700, eller noe. Jeg så for meg rent bytte om ting passer. Hvor stor spacer har du?

 

Ligger bilde i tråden min i signaturen, men skal få lagt inn bilder her bare jeg kommer på en pc. Er noen merker her og der, men skal få tatt bilde av det. Har du bilde av kantkjøringen din?

 

Send gjerne melding på 975 66 033, eller mail til sindre@svellingen.no for raskere svar :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden dette er originalfelger så er jo nyprisen helt hinsides. Ligger på 9000 per felg og dekka var vel 1700, eller noe. Jeg så for meg rent bytte om ting passer. Hvor stor spacer har du?

 

Ligger bilde i tråden min i signaturen, men skal få lagt inn bilder her bare jeg kommer på en pc. Er noen merker her og der, men skal få tatt bilde av det. Har du bilde av kantkjøringen din?

 

Send gjerne melding på 975 66 033, eller mail til sindre@svellingen.no for raskere svar :-)

 

Blir nok for kjedelige felger for min smak desverre. Må ha litt i mellom da iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte i Rotiform SNA Cast1?

 

20x10 ET35 med 255/35 bak og 20x9 ET35 med 245/35 foran. Dekkene er budsjett av merket Achilles ATR sport, rullet ca 500km alt sammen.

Høyre framfelg er litt kantkjørt, men de resterende er fine. Bilde kan du få om dette høres interessant ut!

 

Mvh

Adrian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.